fy, va fint det känns med helg.

Äntligen är helgen hääääär! eller kanske inte helgen men ledigheten (kan man räkna in fredagen i helgen? ehh.. vet inte. ..ja? Ja!) Som jag har längtat, men så blir det ju när något roligt och mysigt ligger och väntar. Men jag måste säga att jag tycker om att längta lite ibland, en ganska skönt känsla när man ser fram emot något. Finns liksom något att kämpa lite för.

Ikväll blir det tacokväll med vin och umgänge med mami och papi. Ska bli skönt med en slapp kväll och fint att umgås lite med mina kära föräldrar. Om 2 veckor vid denna tid är jag i Pålsboda, påväg att flytta in och allt! Åh! Fy! Mmmmm, känns faktiskt jävligt bra!


woooop, jag önskar eder alla en finfin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0