En vecka i Pålsboda och jag trivs som fan!



..och mitt vägg som blev klar igår :D


Jag trivs här i Pålsboda och Örebro är en fin stad. Innan jag började animation tänkte jag bara gå första året men som det känns nu blir det två! ..verkligen en bra utbildning. Massa resurser som bara ska användas och nyttjas till alla kreativa projekt vi kommer göra! Denna vecka har vi gjort en pixeleration, typ stop-motion film. Haj haj haj. hehe, internt. Rolig blev det iaf!
Livet känns bra, ja det gör det.
Nån gång under året ska vi en vecka till Frankrike och även göra några små resor till Stockholm och Trollhättans dockfabrik bland annat. Åh.

Kommentarer
Postat av: emma

alice :)

2010-09-07 @ 13:52:42
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0