och kabom så var det 2012!

Aa, tiden bara springer iväg och det är till och med den andra dagen på detta nya år idag!
Jag planerade att delge mig av en liten lista igår men som vanligt sprang tiden ifrån mig och inte så mkt mer än frukost och dans till Wahlströms i Skultuna fick rum i min dag. ..och när jag kom hem däckade jag visst direkt, helt utmattad av två bra danskvällar (varav en var helt fantastisk!!), en riktigt trevlig nyårsfest, en massa god mat och otroligt gott sällskap överallt där jag har befunnit mig :)

Men idag, denna andra januari 2012 ligger lugnet i luften hemma i min lilla källare och jag passar på att dela med mig av en liten såndär spännande års-lista över mitt 2011 ↓
 
(↑ men detta är ju då ett träd.)

Och här kommer listan:

ÅRETS LYCKA
hmm.. känns som 2011 har bestått av ganska många fina och lyckliga ögonblick men ska jag välja ett måste jag nog säga dansveckan på Öland. mmm... att bo som i en kram en hel vecka kan nog inte vara annat än helt fantastiskt och sen att få dansa hela sju kvällar i rad! ja, jag säger bara: mmmm.. danslycka♥

ÅRETS RESA 
måste vara den jättetrevliga Rom-resan jag gjorde tillsammans med min mor, syssling och hennes mor i somras. Fin och trevlig på många vis, dock inte lika kul att jag brände mig något så in i tusan (värsta jag varit med om tror jag i bränna-mig-i-solen-väg, aj..)

ÅSTAKOMMELSE
Kortfilmen Hajen på IKA som kommer ingå i en serie kortfilmer om drömmar och visas på Svt nu i vår som jag och min klass gjorde tillsammans i våras under ganska så tight tidspress. Otroligt fint sammarbete måste jag säga och ganska nöjd med att gjort alla de 21 (tror det var så många) bakgrunderna tillsammans med Sara.

FÖRÄNDRING
att jag under 2011 blev tre stycken tatueringar rikare.

VART TOG PENGARNA VÄGEN
hmm, aj då.. den händelsen känns som det alltid finns där när man är student..

FILM
har nog sett ganska så mkt film under året, mer än vad jag brukar faktiskt men den jag minns allra starkast är Black Swan. Inte ofta jag blir så påverkad av en film som jag blev av den.. Så se den om du inte gjort det, sjukt bra enligt mig!

LÅT
 svårt att säga bara EN ju, 2011 har det nog blivit en hel del dansband... ;)

SLIT
 allt slit med herr och fru Fisk nu i höst... hu!
 
BOK
Känns som jag vid flertalet tillfällen detta år kommit i kontakt med Vem kan trösta Knyttet? av Tove Jansson så jag säger nog den. ..är ju en underbar bok både på insidan och utsidan!

PROJEKT 
min film..

PLAGG
Shorts! ..såklart :P

KÖP
Skaffade mig Spotify Premium här om dagen (alltså här om dagen förra året) och har det nu gratis i 30 dagar. Bra med köp som är gratis!

KOMMANDE ÅRS FÖRHOPPNING
ojoj, på denna har jag ju flera stycken så avslutar med en liten lista tror jag:
• jag hoppas kunna hålla mitt nyårslöfte.
• jag hoppas bli klar med min film i tid där fram i maj.
• jag ser fram emot att flytta till Stockholm (troligtvis blir det så som det ser ut nu) och jobba på vegan-café.
• jag hoppas jag kommer få en sommar utan sommarjobb så jag har en massa tid så jag kan göra allt jag vill.
• jag hoppas bloggen ska fortsätta växa och beställningarna hagla in som aldrig förr :)

Nu ska jag fortsätta min dag med att städa lite och framåt kvällen tänkte jag skapa mig ett litet hemmaspa och njuta lite.

Nu vill jag bara önska er alla ett fantastiskt år!!



hepp, nä nu är städtant-kinna på g!


Kommentarer
Postat av: Stfn

Ninisen var det finaste jag fick förra året. Tack <3

2012-01-03 @ 13:31:51
URL: http://www.stefaneriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0