sjukt läskiga döskallar och vykort från Lissabon

Har tillverkat två bakgrunder i skolan idag, bara en kvar nu (!!) så imorgon blir sista dagen tillsammans med perspektiven! men drog iväg ganska tidigt idag, YOGA-TIME, och ett riktigt bra pass med fokus på hjärtat bjöd fantastika Lin på idag. Lugn och harmonisk begav jag mig sen hemåt..

..och när jag kom hem hittade jag detta utanför min dörr:

"Jag hittade detta vykort av en slump och tänkte direkt på dig."
Haha!
Imorgon anländer min lilla pirooooog, självaste fröken Kempe till Sverige igen :D

Avslutar denna måndagkväll med att lyssna på Asha Ali, dricka kaffe och pyssla lite. och avslutar detta inlägg med några bilder på pennskrinet som blev klart för några minuter sen. Imorgon går det iväg med posten till mitt kusinbarn Henrik. Hoppas han blir lika nöjd och glad som lillebror Magnus blev!



Sjukt läskiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0