FÄRGSPRAKANDE BARNVANTAR MED DJURMOTIV

Äntligen är vantarna här, färgglada och perfekta för de lite kalla vårdagarna som nu börjar nalkas :)

De är virkade i 100% bomull och är 15 cm långa och 7,5 cm breda precis där tummen börjar.
I priset, 120:-, ingår självklart materialkostnad och frakt (24:- med posten).

Vill du beställa ett par eller har några frågor?
Lämna en kommenatar och din e-postadress/telefonnummer så kontaktar jag dig!

Mycket nöje



























Föll de dig i smaken?
..om inte hoppas jag du hade en trevlig stund ändå :)


Kommentarer
Postat av: mamma kempe



Pax för strutsarna! :)

2011-03-14 @ 17:30:08
Postat av: virkiskinna

Självklart mamma Kempe :) Va kul! ..fast du vet att de är i barnstorlek va?

Vad sägs om att fortsätta köpet via mejl eller sms? :)

2011-03-14 @ 19:23:09
Postat av: emma

så himlans fina!! ödlorna tyckte jag var finast. Hoppas på en vuxenkolektion ;)

massa kramar till örebroaren

2011-03-15 @ 17:45:34
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Postat av: virkiskinna

Tack fina Emma! Hoppas allt är bra med dig! :) Ska fundera på det där med vuxenkollektionen men har tyvärr inga planer på det just nu iaf. ..men specialbeställningar tar jag gärna emot ;) hihi. Många kramar tillbaka till dig!



2011-03-15 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0