dörren, naglarna och mustaschen

Onsdag idag. En ganska bra dag även denna dag. Dock började den med en ganska grå och kall liten promenad till bussen men sen, sådär vid lunchtid hade solen hittat fram bland alla moln. Till och med så mycket så Kinga* kunde spendera en liten stund i solens underbara strålar utmed husväggen.
För övrigt har dessa ganska spexiga saker hänt idag:

♦ jag har skissat klart animationen av den skunkiga skurken till vinjetten och ska börja renteckna imorgon!
♦ jag har fått en ny jättestor och rolig beställning av min kusin Vanja! :D ..virka virka virka
♦ jag vaknade imorse och kände inte AKUT jag-måste-snyta-mig känsla
♦ jag har målat mina naglar i en sjukt vårig färg

..och denna lilla vän, min symbol för Örebro och allt fantastiskt som finns här, läker fint!


Men. Det finns ett "men" också..

Det är så satans supertrist (vilken spännande kombination av ord jag lyckades med där) att inte kunna dansa (dumma elaka NEDRIGA förkylning!)!!! ..missade tävlingsträningen förra veckan och både parträningen och tävlingsträningen denna vecka.. :(
Men nästa vecka ska jag vara tillbaka med full danskraft!!! så det så.

Jag tänker avsluta detta inlägg med den stora nyheten att den mystiska dörren som leder direkt till Willys nu är besgerad!


(* Kinga = superkombon Kinna och Inga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0