Troligen den äckligaste kombinationen någonsin

Om jag inte varit sjuk skulle gårdagen bestått av ett besök hos mormor med loppisrunda i Åtvidaberg och en mysig kväll med Cami på Väldens Bar men jag är ju så sämst och är sjuk så det blev inte riktigt så.. Mormor kom hem till mina föräldrar istället (vilket var mysigt det också!) och kvällen ja, den blev som följer:

Lördag kväll. Sjuk, även en liten ögoninflammation på ena ögat har lagt sig till skaran av andra krämpor. Sitter i soffan med en tekopp, min mor och en massa näsdukar och tittar på melodifestivalen, denna pengamjölkande och ganska sliskiga tävling. Alla bidragen framförs, inget är speciellt bra och vi är framme vid pausunderhållningen innan det är dags att kora vinnaren. Nanne Grönvall kommer in på scenen, lika supersminkad och löshårig som vanligt. Sedan kommer Ola Salo, Lena Philipsson och sen, när man tror att detta borde vara nog så toppar de  denna äckliga tävling med att fira ner den sliskigaste mannen någonsin, CHRISTER SJÖGREN i en bur från taket. Usch.. hans röst är ju som ett alldeles för lent sandpapper! .. OCH I EN BUR OCKSÅ! uh.. *rysning*

Nä, Melodifestivalen. Jag ångrar inte att jag missat alla deltävlingar, andra chansen och allt vad det nu heter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0