Soooool och en massa känslor

steg upp på morgonen, innan din dag var riktigt vaken, woowow vilken härlig dag

Ja, idag är det en sån dag! Det är strålande sol, klarblå himmel, varmt i luften och jag känner mig så otroligt positiv! Tillbaka på banan igen! åh!

Inledde med en supertrevlig fika med min syssling Matilda på Märtas Kafé! ♥

..och ska fortsätta dagen i trevlighetens tecken :)

Insåg också att en massa resor som ligger och väntar på mig framöver!
• Köpenhamn med klassen nästa vecka
• Animationsfestivalen i Annecy (Frankrike) i juni
• Rom (eventuellt någon annan stad) med mor, Matilda och Gunilla i sommar
• Dansveckan på Öland tillsammans med en massa andra galna dansare

kul kul kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0