en glass i solen. nya daim och päron.. en bra kombo!

Åh, våååååren! Idag var du här på riktigt! ..och du lämnade blåsten (den där nedriga extremt jobbiga blåsten, gaaah!!) och kom ensam denna gång och värmde oss på bänken vid den fantastiska direktdörren till Willys. Flera gånger har jag suttit där idag och haft trevligt sällskap. Fint!

Idag har jag även fått nyckeln till min nya lya på Norr! Känns ganska så nice :) ..och så utforskade jag ica:n där i krokarna på vägen hem och blev glatt överraskad när jag upptäckte att det var mkt större än jag kunde anat från utsidan.
Lite som det mystiska lilla tältet i Harry Potter, eller kanske inte riktigt..
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0