dagen, livet, natten

Dagen, denna onsdag, började med att en trött liten jag vaknade i min säng. Tröttare än jag borde vara med tanke på att jag somnade tidigt igår segade jag mig upp, gjorde allt det där man gör på morgonen och promenerade iväg för att möta fröken Kempe. Vi har ju startat med en ny hurtig vana nu - promenad till skolan.

Väl framme blev det frukost, oseriöst animerande blandat med att fixa en lägenhetsannons i NA. Fortfarande lite trött och trumpen blev jag sen världens gnälligast människa och gick ut i solen med Inga och Tobias och försökte bli lite positiv. Och allt eftersom dagen gått har lilla gnälliga jag börjat känna mig mer pepp igen. ..och efter lite yoghurt med flingor och jordnötter, 2 timmars tävlingsträning med Max och en flummig kväll med Inga, vattenpipan och dumpter diving-fynd måste jag säga att jag är rätt tillfreds ändå.

Lyssnar nu på "ett par som älskar" från musikalen Fame. Ta mig tillbaka till 80-talet på Östgötateaterns scen! Jag vill vara Sarah Potter igen, bära stora brillor, ha byxdress och dansa galet på musiklektionen när läraren är borta..




För morgondagen finns planer som ligger och lurar i hörnen och på lördag är det dansuppvisning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0