vår vår vååååååååår! :D

Åh, vilken underbar vårdag det har varit idag! Känner mig så glad och allt känns som att det börjar lugna ner sig nu. Verkligen allt, både min fysiska och psyksika hälsa känns mycket bättre nu och jag är chill, harmonisk och "hungrig på livet" igen. ..och det är en ganska härlig känsla! Och nu känner jag för att göra en lista.

Några bra saker som hänt idag:
· våren var här
· min smak och lukt har kommit tillbaka. Åh, det är fantastiskt! mmm..
· jag har blivit tillfrågad om att gå modell på en modevisning, spännande :)

Men DAGENS BÄSTA HÄNDELSE var:
Kingas första glass under solens sprudlande strålar


Undrar om det var ett tecken när spotify började spela "allting kommer bli bra" av Den svenska björnstammen imorse, helt av sig själv?



Avslutningsvis skulle jag vilja tacka för alla vänliga ord jag fått höra om min barnvantskollektion. Det gör mig verkligen jätteglad och jag hoppas ni fortsätter besöka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0