167 mil senare..

..är jag nu hemma igen och har med mig en massa inspiration och fina stunder i bagaget. En kort samanfattning skulle kunna se ut såhär:
Dag 1 (onsdag)
besökte vi Glyptoteket och kvällen avrundades med en GIGANTISK (haha, ja faktiskt GIGANTISK! ..och god!) öl i trevligt sällskap.
Dag 2 (torsdag)
inleddes med en dusch och med att Stig, vår chaufför, ringde och väckte oss klockan 6. Sen var det frukostbuffé, Viborg (åh, vilken skola! ♥), käk på en väldigt konstig och mixad restaurang vid namn Giraffen och sen blev det visst en öl eller två.. :)
Dag 3 (fredag, alltså idag)
har vi spenderat med Picasso på Louisiana, fantastico som Thaer skulle sagt! Jag hade kunnat vara där och leka hela dagen men efter en god lunch bar det av hemåt igen.

..och nu är jag hemma, dricker lite kaffe och känner mig en smula trött.

Imorgon är det modevisning på Vågen som gäller!
Klockan 13.00 visar vi vardagskläder och 14.00 blir det mer dressat!

En hel del virkning har jag hunnit med på de 167 milen vi åkt så imorgon kommer bilder på virkade saker och kanske även lite andra bilder från resan!

Men nu ska jag sova! ..så godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0