torsdag.

En dag full av jobb, jobb, jobb och åter jobb.
Började med några timmars städning sådär härligt tidigt imorse, just de där timmarna då man inte önskar något hellre än att vara vaken och aktiv, eller inte..  

Sen gick jag hem och sov.

Och sen har jag jobbat med sommarkursen, fjärde och näst sista uppgiften ska in imorgon och jag är inte klar än..

men när det tog skrivstopp jobbade jag vidare med min lilla virk-kollektion istället som börjar bli klar! Endast lite klippande, limmande och fotande kvar :) ..så håll kollen, snart är den ute på bloggen!

och nu är bara frågan..

Men vem ska trösta knyttet med att säga ungefär:
på natten blir det hemska mycket värre än det är


godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0