regn en fredag i juli

Godmorgon säger Kinna och sneglar på klockan, 14.14.. men hon har faktiskt varit uppe de tidiga morgontimmarna och jobbat. Sen behöveds återigen lite skönhetssömn tillhörande nattens andra del.

Gårdagen spenderade jag med att gå en sväng på stan och hittade faktiskt en leopardtröja (ja, jag vet, nu NU tänker Kinna skaffa sig något leopardmönstrat. bara sådär ett år efter alla andra.. men vad gör det, tänker hon och slurpar lite förstrött på sitt kaffe), en parfym, underkläder och en samling nötter och mörk choklad till gårdagskvällens rökiga afton (som blev väldigt trevlig och faktiskt avslutades med att mattan fick finna sig i att ligga som en korv i hörnet och göra plats för dansgolvet som uppenbarade sig i min lilla lya) Sen var det dags att sova nattens första skönhetssömn på ca 4 h innan dagens jobb..

Lekte även lite i photoshop igår och skapade dessa bokstavliga nötdjur till en t-shirt-trycks-design-tävling som går ut på att få flest "gilla-markeringar" (kopplat till facebook). Så det skulle göra mig jätteglad om ni klickade in på länken nedan och "gillade" mitt tryck!
Flest gilla-markeringar vinner! :)

http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-bokstavliga-notdjur







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0