mitt i all trevlighet är hemskheterna där och dyker in..

Har en sista fin dag kvar med min Hanna och har verkligen haft en toppenhelt tillsammans med henne innhållandes:
Ost- och vin kväll
Virksession med tillhörande chokladbollar, te/kaffe och vattenpipa
God mat på bryggan vid slottet
En öl på Bells
Sightseeing i Örebro
Mysnatt i min källare där även rekord slogs för hur många som var här samtidigt (uppe i 7 st nu för den som undrar)
..och idag en skön sovmorgon som snart kommer övergå i morgonpromenad och lönnsiraps-jakt och sen amerikanska pannkakor till frukost (..eller hmm..ja.. lunch.. BRUNCH! ja.)

Jag känner mig sådär harmoniskt nöjd och glad just nu.

..dock blandat med ledsna och sorgliga inslag när jag tänker på allt det som hänt i Norge och på att Amy Winehouse är död.


R.I.P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0