Klockan åtta hos kinna

..kan det se ut såhär

pysselafton tillsammans med mig själv, nybakat bröd, te och vattenpipa.

Tänkte även avslöja lite kring min kommande kollektion, alltså den jag pysslat med kvällen till ära.
Det kommer bli en kollektion bestående av 12 stycken portmonäer i sprudlande färger med en nyckelring inuti. De stängs med en tryckknapp och kommer även ha drag av någon form av humor på utsidan.
Sammanfattat kan man kalla dem humoristiska nyckelringsportmonäer.

Men nu är det dags att sova så jag tar mig upp 04.30 (ska inte va vaken i natt är tanken, haha) för att gå till jobbet.
Imorgon eftermidda kommer min bästaste bästa vän Hanna och hälsar på mig och stannar till på söndag! :D wiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0