Kinna och dansabstinensen, del 1

min första riktiga arbetsvecka började denna regniga måndag. även malungs dansvecka har precis lämnat startgroparna och jag är mer bitter än jag egentligen vill erkänna.. ..och inte slipper jag höra om den heller! jo för när jag promenerar från sjukhuset i mitt allra skabbigaste städtantstillstånd med en macka i handen stannar plötsligt en bil och rutan åker ner. "men vad gör du här? du ska ju va i malung!?". Vad är oddsen för att en dansare ska dyka upp just där precis i min frukost???
NEJ, DET SKA JAG INTE PUNKT.

Nu byter vi ämne tycker jag. ..till min nya kollektion :D
Innan jag lät bloggen vila lite och jag tog semester utlovade jag som bekant en ny nyckelringskollektion och det kommer det bli. Ska iväg alldeles strax och inhandla materialet som behövs och sen är det bara för mig att mysa mig ner i pysselvärlden och skapa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0