I'm back

Nu är jag tillbaka igen! ..och det är dags att börja blogga om allt mellan himmel och jord, gatlyktor och trottoar, regnbågar och kråkor.. ja, ni fattar.

Har spenderat de tre senaste veckorna med en hel massa äventyr bland annat i form av Emax, en jättetrevlig resa till Rom och en helt fantastisk dansvecka på Öland!


elin, jag, linda och bella på perikles konsert i Lundegårds stugbyn innan dansen


Lägesrapport:
Sitter just nu hemma i min källare och lyssnar på P3, har börjat jobba lite smått som städtant denna vecka (lär mig inför de kommande fyra veckorna) men är dock lite bitter för att jag inte lyckades komma iväg till lilla fina Borensbergsparken ikväll för dans. Men men, tröstar mig med väldens finaste bok jag fick i födelsedagspresent av min lilla pirogsyster Inga istället och känner mig ganska nöjd ändå. Blev också på bättre humör efter några timmar i telefonen med min bästaste bästa Hanna, hon räddade min dag som för övringt mest bara strulat och krånglat..

Imorgon väntar en ganska lugn dag som det ser ut nu, men man vet aldrig vad livet tar för vägar.
Livet är verkligen ett spännande fonomen!


Jag och broder Johan påväg till dans på Öland. Jag säger bara, temakvällar is the shit :D
och med denna avslutande bild tillägnad Inga (haha, jag lovade ju ett bildbevis) säger jag bara dröm sött och ta hand om er där ute!


Kommentarer
Postat av: Fröken Valross

HAHA, det ÄR fantastiskt!

2011-07-17 @ 10:05:30
URL: http://frokenvalross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0