en öde marknad är en surrealistisk upplevelse

idag har jag pysslat med en massa småsaker, käkat gratis "middag" i skolan (bröd, smör och ost och haft TREVLIGT sällskap), försökt gå på yoga som var inställd, vandrat genom en öde marknad, gjort yoga hemma på min vävda matta, skrivit på mitt manus och paketerat dessa:


(inhandlade stolen på Röda Korset för 40:- idag och den är sjukt skön att sitta på)

det ena paketet har än så länge hemligt innehåll men det andra innehåller en halsdukstub till Johan:





..hmm, så råkade jag visst flumma ur lite med kameran också..






I helgen drar vi till Göteborg! Det är ju Göteborgs Filmfestival för tusan!
.godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0