var tog den lilla våren vägen?

Det har idag kommit till min kännedom att Emil Jensen, denne fanatsiske man, inte kommer göra någon spelning i Örebro i vår..

"Kära Örebroare,

det kom idag till min kännedom att det inte blir någon Örebrospelning under vårens turné, det gick helt enkelt inte att få in i det späckade schemat. Jag är MINST lika bestört som någon annan som kanske är bestört. Jag hade sett fram emot Örebro så in i hellskotta och jag har ju fått mejl från flera i krokarna som undrat. Jag får bara uppmana alla som bor i Örebro med omnejd att ta en sväng till Stockholm för någon av premiärkvällarna i mars. Ni kommer att få special treatment, hur vet jag inte riktigt, men ändå!"


Jag tröstar mig med att lyssna lite på hans tänkvärda musik, kleta in Svens (min docka till stop-motion projektet alltså) ben och armar i latex och känna att jag vill gå flera mil...
..SLUTA, DU FINNS INTE PÅ RIKTIGT! riva. slita. springa.

 

Jag har iaf upptäckt att latex nästan (nästan nästan nästan alltså) kommer upp till tejp-nivån i fantastiska uppfinningar ♥

Och ikväll är det yoga. jag tror jag behöver det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0