tid. ett underligt fenomen.

ssssssssssssssssvisch
sa det, och så var besöket över.. men två trevligt dagar med mamma och pappa har haft! :)
Gårdagen fyllde vi med en shoppingrunda med stora inslag av secondhand, godis och dansträning (för min del alltså. med Max som vanligt. ..och roligt men svårt som vanligt). Avrundade kvällen gjorde vi med bland annat vin och ost.

Idag har jag visat stadsparken och Wadköping och så fikade vi på ett utav mina favoritfik, Märtas Kafé. Goooooda hembakade semlor minnsann, oja! ♥

Kände mig lite nere och ensam sen när de åkt.. men men. så är det, och nu känns det lite bättre igen.


Idag avslutar jag med ett tack. ..eller nej, två tack!

Tack mor och far för 2 efterlängtade dagar!

..och tack John Damm för den fina kommentaren. Va roligt att du gillar det jag gör!



.hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0