stop-motion med Sven

tar en liten paus från animationen med Sven (min virkade vaktmästar-varelse) och hans rörelser och sitter nu här och uppdaterar lite om mitt liv.

Dansade igår och det var välbehövligt, kände att jag verkligen behövde slungas in i dansens fantastiska värld och bara komma bort ett tag. Det var härligt och äntligen ÄNTLIGEN börjar mina steg (höger bak!!) sätta sig lite bättre. Var iaf en givande och rolig träning och Palle (tränaren) gav till och med lite beröm!

Jag och Inga har även fått lite tips av Robin angående fenomenet "dumpster diving" så snart ska vi ut på äventyr igen! ..och lyckas denna gång! Jaaa! ..och det ser väldigt lovande ut :) hihi

På pysslefronten ser det också ganska lovande ut. Den första sockan till Ingas mor blev klar igår och den andra har påbörjats. Sticka sticka! Bilder på den och Nickos torgvantar kommer snart! ..kanske redan ikväll så håll kollen!

Jag avslutar med en kombinerad tanke (som är extra aktuell just nu i min förvirring och sämsthet) och ett tack idag, denna ganska soliga dag i februari.

Fina vänner omger mig och det gör mig så glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0