ost.

Äntligen! Åh. Kändes så fint att gå ut idag. Ut och möta dagens ljus UTAN att frysa ihjäl. +1 grad! Våååååren, du är snart här och du är så välkommen! Jag önskar jag kunde bjuda dig på en kopp mandelmasse-te och nybakade ananaspaj.

På virkfronten ser det ut som så att jag har börjat med en ny kollektion som kommer komma till försäljning, både här på bloggen och via min hemsida (som jag har på g. ..och det går framåt!). Min kollektion kommer iaf bestå av virkade barnvantar i fina våriga färger med broderade djur. Det första paret, som är under konstruktion nu, blir ljusgröna med strutsar på.

Och så snabbt över till kvällens planer och mitt förvirrade liv. Denna kväll kommer jag spendera med ost, vin, ett besök på Stallyktan och eventuellt lite dans framåt nattkvisten. Jag åt även en ostmacka nyss och tog på mig en kjol. Lyssnar gör jag för tillfället på Familjens Det snurrar i min skalle. Hmm, ungefär så. ja.

Jag skulle även vilja tillägnar denna lilla avslutande text till Inga idag för att hon fyllde år igår och för att hon är så fantastiskt flummig och härlig.

se där en blomma röd och fin
och glad blir jag när jag landar på blomman
och luktar på blomman, mmmm...
sniff sniff sniff sniff aaahhh

Nu ska jag, som den lilla fjärilslarv jag är, ut och flyga! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0