kom knappt in genom ytterdörren idag för alla rosor, kärleksbrev och chokladhjärtan

..eller kanske inte riktigt så :P 
Men ett litet paket från mor och far och ett kort från fina mormor fanns där och väntade på mig! ..och gjorde mig glad då jag saknar dem en smula, en ganska stor smula faktiskt.




Kvällen har varit en dansig kväll med min tävlingspartner Max. En sådär härligt dansig kväll! ..som dock försvann lite för snabbt. Fokus låg på slow-bugg. Svårt. Ja, svårt är ordet! Man hinner ju tänka så mkt.
Imorgon är det Brunnsparken som gäller! :D
VARNING VARNING! Dans är starkt beroendeframkallande!
"haha" haha

Just ja, kände ju för att göra något galet förut idag och var SÅÅÅ nära att boka en tatueringstid för min lilla mustasch jag planerar på handleden. Men MEN så insåg jag att förutom pringles gubben (som Svante kom på i skolan) så kan det förknippas med mustaschkampanjen (prostatacanser-grejen). Hmm..
hmm, klurigt.



klurigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0