Klockan är 01.26..

..i skrivande stund och jag sitter i min säng, iklädd mjukisbyxor och en gosig tröja, dricker mandelmasse-te och försöker slappna av efter en ganska rolig danskväll till Casanovas. Att ordet "ganska" dyker upp där beror nog på att jag sov 4 timmar förra natten, det var överskott på tjejer och att jag fick en diss till sista dansen. Lovar man så lovar man. Det tycker jag. ..men tydligen inte. Hmm.. Mitt hår luktar tydligen gott och det är ju altid något.

Tänkte även, såhär mitt i natten, berätta att min dag började med att jag försov mig, duschade, kramades och fick ett jättefint sms från Hanna :) ..och nu, NU! avslöjar jag vad som fanns i det andra paketet jag skickade med posten här om dagen. Bland annat dessa torgvantar/uteliggarvantar:



och sällskapade med vantisarna gjorde även detta::


Nä, jag kanske borde sova nu. Hmm.. mmm.. Måste ju va utvilad imorgon (haha, som om jag skulle lyckas med det! ..lite utvilad kanske jag borde försöka vara iaf) för då är det mera dans! Två timmars tävlingsträning! JAAA :D

Nä.
Skärpning.
Va meningslös jag är. Va meningslöst detta inlägg blev. "haha" haha.
Jag har duschat tre gånger idag.
.godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0