påsken ligger och smyger i krokarna

Tillsammans med en ljudbok, kaffe med soyamjök och virkning sitter jag som den lilla tant jag är och pysslar i min källare. Väskan till Vanjas kompanjon Per växer sakta men säkert fram, mest bara montering kvar nu. Kan avslöja så mkt som att den består av bollar, svart, brunt, igelkottar och ett skärp. (Bilder kommer så fort den är klar!)

Förutom att virka har jag mest ägnat dagen åt att göra ett besök hos frisören, käkat glass i solen med Joel och promenarat en lång promenad hem omsluten av våren. Den är ganska fantastisk, den där våren! Den får mig att vilja rymma iväg på galna äventyr :) mmm..

Ser fram emot påskhelgen som kommer bjuda på (troligen) två gånger dans, äggjakt i Stadsparken och en hel hög andra små trevligheter! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0