jag badar i citronvatten


Ungefär så har jag mått idag

Är hur trött som helst även då jag sov från typ 20 igår till 11 idag (med en liten tur i vaket tillstånd till toan där nångång mitt i natten för att dricka vatten. dock slutade det med att jag höll på att svimma påväg tillbaka till sängen). Tog även en liten tupplur på några timmar nu på eftrmiddagen men skulle kunna lägga mig och somna nu igen. Och så ska SÅKLART denna skitförkylning komma tillbaka just de dagar då det är en massa roliga saker inplanerade. Denna lördag skulle bjudit på en gratis foxkurs i brunnsparken med Tobbe och en hejdå-fest för Hanna som flyttar till Uppsala.
Men nej, jag sitter inne i min källare som en zombi och fryser.. urgh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0