"ja, jag vet. lever så fel så förlåt. för idag, för imorgon, för igår. jag ska bli någonannan"

Gårdagen var seg och solig. Mådde något bättre så tog mig ut i solen och tog en slow-motionpromenad in till stan, skaffade mig ett cerat med solskyddsfaktor (så jag inte bränner läpparna mitt i allt detta också, brukar nämligen göra det så fort minsta lilla sol tittar fram), satt en stund i solen på våghustorget och sen promenerade jag hemåt igen. Tillbringade sen en kort men fin stund med picknick i gräset med Robin och en liten fågel som käkade frökorvar i trädet.

Idag mår jag nog ännu lite bättre tror jag (wow, det går åt rätt håll!) och har precis käkat frukost. Första dagen på påsklovet, ny vecka nya tag. Måste försöka ta mig iväg till vårdcentralen och göra nån form av hälsokoll tror jag, men fan, att det ska va så svårt att ta sig iväg.. Uppenbarligen är det ju någonting i min kropp som inte står rätt till. hmm..

Ska iaf iväg på arbetsintervju idag och sen kanske gå en sväng på stan om jag orkar, är ju superfint väder idag med! Fint :) ..dock blir det nog ingen parträning E ikväll, tror inte jag har så mkt energi kvar då.. fan, surt, trist!! men jag gör vad som helst nu för att bli frisk så dansen får nog vänta en smula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0