Ett fenomen som ständigt dyker upp i mitt liv och retas med mig, och även med mina vänner, är tiden. Tiden! Tid, tid, tid. Om tiden vore ett djur tror jag det skulle vara en iller. Liten och snabb och svår att få tag på.

Försöker nu tagga ner efter kvällens dansträning.. Åh, kul var det! Gick superbra med min nya träningspartner Anton, och efteråt när vi pratade med tränaren sa hon att "det fanns ju ett leende där nästan hela tiden" Dans är ju glädje :)
Men som sagt, försöker nu tagga ner. Har den där lusten att hitta på något galet nu igen så det där med nedtaggningen går kanske inte jättebra, haha. Trodde jag skulle bli trött när jag diskade mitt mastodontäckeldiskberg men icke! ..så därför sitter jag här och skriver om allt och ingenting.

Imorgon drar praktikperioden, dvs. samarbetet med svt igång på riktigt, Hajen på ICA! Huha!
Och på kvällen är det dans i Brunnsparken som gäller! Huhahuhaha! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0