yogaonsdag


Namaste

Onsdag denna onsdag. Animera lipsync, fika, spela in ljud, luncha med efterföljande slappande i soffan, animera mera, yoga, bubbelpoolis och fika med Joel, Inga och Tobbe 2 på Bara vara. Nu har jag kokat röda linser och lyssnar på Kate Bush.

Idag pratade yogainstruktören Lin om hur man riktar sin uppmärksamhet, som en ficklampa som lyser på det man vill eller inte vill se. Intressant och värt att tänka på. Man väljer ju faktiskt själv vad man vill lysa på med sin lilla ficklampa.

DAGENS "MEN VAD GÖR JAG-MOMENT": var extremt nära på att boka en biljett till Emmabodafestivalen 2011.
jag borde sova på saken.. ..eller? jag vill ju dit liksom!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0