the way you make me feel

idag har jag börjat känna mig pepp igen. och jag är glad. jag är danssugen vilket är ett tecken på att min förkylning inte vill stanna hos mig längre. åh, jag blir så glad när jag tänker på..

att jag ska dansa imorgon
att jag har en barbapapa som vaktar mina nycklar
att det är Lite sällskap ikväll kl 22
att det är yoga- och bubbelpools tajm på onsdag + fransk filmkväll med klassen
att Hanna och Sofi kommer på besök i helgen


Jag vet inte riktigt vad jag ska utnämna till "dagens bästa".. hmm.. lyssnar iaf på the way you make me feel och tänker på en levande varelse.

hmm.. så får det bli.
DAGENS BÄSTA: känsla - glädje.

ja. sådär ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0