en konstig förkylning har intagit min kropp..

..och jag tycker inte det är kul. nej, inte alls faktiskt. Känner mig trött, snorig och har lite smått ont i huvudet men samtidigt är jag rastlös. Vill göra saker men jag orkar ju inte..

Var iaf på lek-kväll igår hos Tobias trotts att jag inte är på topp. Var trevligt och vi lekte lekar i flera timmar :) maffia, varulv och Svantes-gissa-vem-som-skrivit-vilken-lapp lek. Dock jobbigt när man inte har sin vanliga energi och kan socialicera så mkt som man vill..

Idag ska jag vila. Blir ingen dans ikväll. Känns inte som en bra idé att dansa när jag mår såhär. Trist för jag vill ju dansa.. men jag måste må bättre till på tisdag för då är det Shake i Brunnsparken, får inte missa. ny sångerska och allt, måste ju höras!

Men nu till:
GÅRDAGENS SPEKULERING:

"..men Kinna kanske är Lillefot? ..för hon är liten.. ..och har fötter."

det var en fin kväll ♥

Jag hade även med mig en ny vän till Robin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0