jahaja.. höstlov då.

gÅRDAGENS bÄSTA..
..INSPIRATION: Oliver Dixons långfilmsprojekt
..KÖP: rött madelmassa-te för 27:-
..BIOBESÖK: Scott Pilgrim (jag blev inte "hungrig på livet" som Robin av den men den var ganska bra och underhållande)


dAGENS bÄSTA..
..MYSFOX-LÅT: Suterday nights med Scotts

..PARTY: Kommer äga rum hos Tobias (Janne för att minska förvirringen) och jag tror det kommer bli awesome! Snart ska jag bege mig in till Örebro för sminkjellyförvandlings-tajm och sen blir det PAAAAAAAAARTY!


mORGONDAGENS sE fRAM eMOT:
mamma kommer på besök 
vår lilla shoppingrunda i Örebro
och trivselkvällen hos Rockrullarna. ..vilket innebär 3 h dans dans dans :D


/Harry Potter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0