Idag blir det två.

GÅRDAGENS SKUMMASTE STUND:
..måste ha varit när Joel satt och målade min rygg blå och vi rökte vattenpipa och drack öl. Var nog en rolig syn för Pierre och Linnea när de kom hem, haha.


Inflyttningsmaskerad hos Robin bar det iväg till sen. Kul! ..och fina var vi.


DAGENS SE-FRAM-EMOT-STUND:
Kvällen.
Ikväll blir det dans i Brunnsparken till Scotts, åh! ..ska bli kul att dansa! Innan blir det lite förfest hos mig. Jag ska bjuda Rosie och två till (hmm...Klas ochKricka eller? vet faktiskt inte riktigt vilka de två andra är men men.. det blir säkert trevligt) på mat och Rosie bjuder på vin :) Så här ser kvällen ut alltså:

kl. 18.30 Gästerna kommer.
cirka kl 19.00 Mat bestående av svamp- och fetaostfyllda piroger och till det serverar jag sallad och Rosies vin.
efter maten ska jag göra ett försök till vattenpipa och kaffe.
sen blir det att bege oss till Brunnsparken för dans ♥

jag är fortfarande lite blå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0