dagens bästa..

..upptäckt:
Lipsync är väldigt kul att pyssla med när det gäller animation.

..och i och med det måste jag även nämna..

DAGENS BÄSTA..
..idé:
som ska genomföras imorgon!
Det har att göra med "halsproblemet Giraffen", som han kallas och en mycket mycket mycket fin sång. Den enda som kanske möjligtvis förstår nåt av det där är nog Inga.. ..och jag.

Min hjärna har lyckats producera en hel del bra idéer de senaste dagarna. ..om jag får säga det själv :)

Lite övrig kuriosa:
Jag har fått en beställning på ett ipodfodral.
Min fina Hanna och jag är på g med att spika planerna för hennes besök. åh ♥
Igår hittade jag ett café som har pysselkväll imorgon. Klart att pysselgalningen Kinna ska dit!
Imorgon fortsätter arbetet med "halsproblemet Giraffen"..

blub blub.. virknålen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0