Oj, idag igen!?

Hej!
..och oj! var visst ganska kul med en blogg ändå (såhär dag nr 2 så att säga), får se hur länge detta håller i sig :)
..och jag vet att apelsinklockan går fel.
Varmt varmt varmt är det minnsann ute på dagarna, och nätterna också för den delen. Jag gillar värmen och morgondagen ska startas med en morgonutflykt! men idag har jag varit hemma och faktiskt pysslat lite, varför blir allt roligare när man inte känner att man måste? Har ganska länge haft planer på att göra en liten tygpåsekollektion! ..för jag gillar tygpåsar. Om det blir som jag tänkt kommer de komma upp på tradera om någon skulle känna sig i akut behov av en tygpåse?!
ja. Lite så ser det ut hos mig. Känner dock för att hitta på nåt socialt snart.. nu. Orkar inte med att vara "isolerad" i skogen allt för långa perioder (ehum.. 2 dagar..? men men, känns längre) Och så vill jag se Alice in Wonderland! igen.

"Morrhår och örontofsar, vad klockan har blivit mycket!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0