Uhu, va mkt det var jag skulle hinna på 8 timmar..

Trött. Ska sannerligen gå och lägga mif tidigt ikväll. Städat i 8 timmar och 45 minuter idag, trött i kroppen.. Imorgon blir det att ta med ipoden också! ..så jag inte är helt ensam. ..hjärnan tänker mycket under så lång tid av monotont arbete, elaka tankar vaknar lätt. Dumma djur som vill bo i min hjärna.

Kom hem, käkade kladdkakemuffins (ändå), insåg att det är imorgon jag kommer få svar om rummet i Örebro (idag var sista dagen att svara) började pigga upp några anteckningsblock och nu är det nu. Måste fixa matlåda och sen ska jag sova. sova sova sova.


Har ni aldrig kollat upp Tim Walker, gör det! Fantastiska bilder! ja.

.au revoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0