STOCKHOLMSWEEKEND and back again, i skogen.

Åh, vilka fina dagar jag haft i Stockholm hos mina kusiner och min faster. Vi har varit både kulturtanter på Moderna, varit somriga på picknick, shoppiga på stan, party med goda drinkar och ritiga och pyssliga med mina små kusinbarn. Mysigt! Jag hann även med att vara lite äventyrlig på Skansen. hihi.
Ed Ruscha
Det har även regnat och blivit kallt under min vistelse i huvudstaden, gillar inte att det är kallt men lite regn kan va skönt. bara det inte får för sig att regna och regna och regna och regna...

Jag står som nummer 1 i kön om ett litet rum i Örebro nu, ingen borde kunna komma företycker jag men jag vågar inte vara säker..

Jag avslutar även detta inlägg med att citera, denna gång Oskar Linnros.. för att det känns passande ur olika perspektiv just nu:

Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0