RuM rUm RuM rUm RuM

Igår fick jag svar om rummet jag stod först i kö om att hyra i Örebro.. ..och jag stod fortfarande först i kön men.. jag är inte en riktig student (tydligen!?) eftersom jag inte ska plugga på universitetet utan på folkis så då får jag inte hyra det, även om jag stått i kö som alla andra. Då blev jag inte så munter. men..

..nu..

ÄNTLIGEN!! ..jag har nånstans att bo i höst, Pålsboda nästa! Hittade en annons på Blocket och nu kommer jag bo i en delad lägenhet med två andra filurer. Mitt rum är typ 15 kvadrat. Jag får en säng och någon form av sittmöbel, del i kök, vardagsrum, toa och 2 garderober i hallen. Bussen verkar gå precis utanför dörren och det tar 7-8 minuter att ta mig till skolan. Cykeln ska med och användas flitigt innan den dumma snön och kylan kommer!

Nöjd!



Imorgon blir det dans i Öreåsa med partyplinglorna, ska bli så skönt och kul att dansa och umgås med fina människor! ..och slippa gå upp 04.45 på två dagar!

.Yo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0