HELG!!!!

uh. pust. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. sitter här och försöker vakna från min lilla tupplur efter jobbet idag. Jag som trodde det skulle vara smidig städning på fredagar men icke.. nej NEJ. tog ju fan lika lång tid som vanligt. Men men det är pengar och det är, och kommer verkligen behövas i höst (och ikväll.. hihi) Har iaf druckit kaffe, käkat choklad och lyssnar nu på Oskar Linnros för att försöka vakna till lite.

Ikväll klockan 17.30 blir jag hämtad, drar på förfest och sen till Örsåsa loge för dans dans DANS (..och lite alkohol) Känns som jag behöver en partykväll efter första rikiga veckan som städtant. Yes, ikväll blir det fan party! ..och nu ska jag ta mig en dusch för att vakna till ordentligt.


Jesper Waldersten
Han är rätt grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0