en regnig söndag..

..har jag spenderat med att pyssla hela dagen. Inom kort kommer bilder här och sakerna finns också snart på tradera till försäljning. Idag har varit en dag när jag har varit tvungen att sysselsätta mig, och när det slutade fungera körde jag på två (oftast) ganska säkra kort; långpromenad och en dusch. Upptäckte på min promenad att trubbel av Olle Adolphson är en sorglig men otroligt vacker visa.

Jag saknar Stockholm.

Imorgon är det jobb som gäller igen. Förhoppningsvis fram till kl 10.00, om jag inte segar allt för mycket eller går vilse i alla underjordiska gångar på stora sjukhuset. Städa städa. Nu är det sova sova som borde göras.
Godnatt säger jag under en regnig himmel i skogen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0