vi har vatten igen!!!

Äntligen är vattnet tillbaka! Skönt att slippa leva som en homosapiens sapiens och utnyttja duschar så fort de kommer förbi och kunna spola i toaletten på rikitigt istället för med en hink med vatten bredvid. Uh, skabbigt.. men nu är det fixat igen! ..hoppas bara inte det blev lika "lagat" som förra gången..

Och idag har jag fixat ett vuxenpoäng till! Jag har nämligen fixat fotot och namnteckningen till körkortet, fick till slut ändan ur vagnen efter några månader. Duktigt av mig, om jag får säga det själv! ..dock blev kortet typ det fulaste någonsin.

Och så har jag fått brev från Kävesta! Fan, va flummigt allt är på folkis!! Jag fattade inte att min utbildning skulle ligga inne i centrala Örebro, trodde den flyttar till Kävesta (alltså själva skolan). Många frågor, en förvirrad Kinna och ett mejl går iväg till Kävesta inom de närmaste dagarna för att göra mig lite mindre förvirrad. Ja.


Nä, nu måste jag lägga mig. Ska ju jobba imorgon igen. Dock är jag inte lika positivt inställd till mitt jobb som underbara Svampbob Fyrkant är när jag vaknar på morgonen. Jag önskar jag vore.
Åh, jag älskar Svampbob <3 Såg förresten att det finns en ny svampbobfilm - Hem ljuva annans! Jag vet defenitivt vad som står högst upp på min önskelista just nu!
.Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0