Utflykt till Påslboda - mitt nya hem :D

Idag har jag och mor varit i Pålsboda och kikat på min nya bostad. Känner mig nöjd och tror verkligen det kommer bli jättebra att bo där!! Nära till bussen, ica.. ja hela "centrum" (finns typ ica, bibliotek, vårdcentral, pizzeria, centralkiosken, systembolagetombud, ett fik). ..och ca 20 minuter med cykel till skolan som också verkar jättefin! Åh, känns så spännande! Om 20 dagar smäller det..

Här är lite bilder från lägenheten:
den ska städas och möbleras, bara så ni vet ;)


Mitt lilla blåa fina rum

 Köket (en ny spis ska in där stolen och moppen står)

Toaletten


Vardagsrummet





Kommentarer
Postat av: emma

annars kan det ju bli lite intressant att laga mat med hjälp av mopp, skurhink och stol. Undrar vad för recept man skulle kunna använda sig av?? stolsstoppningen och skurvatten skulle nog kunna vara en bra grund att börja det hela på i skurhinken ;)

2010-08-02 @ 17:26:22
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Postat av: virkiskinna

Haha, ja det skulle nog kunna bli ganska intressant! ..och lite skabbigt kanske?? men jag är ju van vid moppar, skurhinkar och lite smått äckliga trasor så något skulle jag nog kunna komma på ;)

2010-08-02 @ 19:24:56
Postat av: Ingrid

Grattis till första egna hemmet! Det är något visst med det! Lycka till!

2010-08-05 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0