packapackapackatrött.

Inatt sov jag inte så mkt. så nu är jag trött. Kunde inte hålla mig ifrån Borensberg och den underbara dansbanan igår. en underbart trevlig kväll blev det. Men kände mig förvånansvärt pigg på min näst sista dag på jobbet, men nu känner jag mig trött.. hmm. men det är värt det!!

Igår fylllde Lina år och detta är den omtalade presenten hon fick av mig

Det hela börjar med en låda..


..och om man gläntar på locket kan man skåda


..en MONSTERKOMPIS.
 hej.

Vill du ha en alldeles egen MONSTERKOMPIS går det att beställa en liten filur av mig. Priset beror lite på storlek, materialkostnad osv men det kan vi prata om. Jag gillar inte överpris, bara så ni vet! Billigt är bra!

Och idag har jag som sagt jobbat. och packat. och tvättat. och pysslat. Helt sjukt, jag flyttar i övermorgon. Börjar kännas lite konstigt och nervöst nu, äntligen händer det jag längtat efter i flera år. wow.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt minnsann och imorgon är det SISTA DAGEN SOM SKABBIG STÄDTANT! wiuwiu.
Nu önskar jag er en fin kväll. mjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0