Dansa eller inte dansa? dansa eller dansa eller inte dansa? eller dansa en dans för mig själv?? ?? ?

Nu är jag väldigt velig och virrig alltså. Finns så många val och jag vet inte vad jag ska välja då jag bara kan välja ett och då förhoppningsvis väljer den roligaste danskvällen. Men sånt kan man ju inte veta i förväg. Mina alternativ är:

1. Gula Paviljongen ikväll där Wretaz spelar (120:- inkl. fika) - hmm.. inte bra med dans när jag ska jobba imorgon och det blir bara kul om det finns iaf några under 60 att dansa med. Dock vet jag bara två som ska dit som tillhör "den rätta" kategorin, varav en är kvinna. Dock en mycket duktig kvinna som dansar kille väldigt bra. Hmm?

2. Gamleby imorgon där Casanovas spelar (150:- + bensinpengar) - hmm.. bandet är bra och jag vet flera fina människor som ska dit. Kanske kan bli en liten trevlig förfest också med tanke på att det är fredag, kanske hos mig om någon tänker sig att åka över Söderköping?! Dock blir det ganska sent eftersom det slutar 01.00 och det är en bit att åka (ligger åt Västervikshållet). SKA JU TILL MALMÖ SEN JU!! ..men tåget går ju inte fören 10.22 på lördag. Hmm?

3. hmm.. Strunta i både dansen idag och imorgon och satsa allt krut (alla mina pengar som jag inte har..) på Borensberg nästa onsdag och dansa till Bhonus (120:-). Hmm?

Alternativ 4 har nu dött, R.I.P:
4. Att tigga skjuts till Gröna Lund och dansa till Casanovas ikväll men troligen är denne någon redan påväg nu och idén var nog ganska korkad egentligen. Ur flera perspektiv.

Sen finns det ett alternativ 5 också (om någon orkar läsa mer)..
5. Brunnsparken på tisdag där Zlips spelar - hmm.. Jag borde inte köra på en så dum idé med tanke på att jag jobbar. Inte toppen att dansa till 00.00 och sen åka bil 1.5 h och sen sova lite lite lite för att gå upp 4.45. Hmm?

Vad göra?
Nu bestämemr jag mig! Det blir..............










Casanovas i Gamleby imorgon. ..och troligen också (jag skulle ju bara välja ett alternativ, jag vet..) Bhonus i Borensberg på onsdag (jag kan nog inte hålla mig borta). Hoppas jag har råd.
Jag får snåla nån annan dag.
 
Nu känns det lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0