Lördagsloppis på g!



Ritade lite med min wacom igår och på kvällen/natten gjorde vi Örebro osäkert. Nya upptäkter gjordes. Idag ska jag Joel och Robin loppisfynda hoppas vi på. Inte illa att vår hyresärd har en loppis i gamla ICA precis utanför vår dörr. En bra grej, hoppas priserna är fina. ..så vi kan piffa till vår lägenhet lite mer :) Vi har iaf ett skelett och en läskig docka i taket. Det är fint.

Ikväll hoppas jag innerligt på dans men det känns inte så ljust.. hmm.. men jag vill väldigt gärna! dansabstinensen börjar bli lite jobbig nu måste jag erkänna. mmm.

wiu wiu, jag är så nöjd i Pålsboda. Vi har besök och snart får vi mer :) mysigt.
.hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0