Jag fann en svamp men det hjälpte inte.


Har börjat packa massa saker idag för jag insåg att det inte finns många lediga dagar kvar att packa på innan jag flyttar. Alltså, hjälp! ..det känns helt sjukt men otroligt bra också. Ja, otroligt bra faktiskt.

En annan sak som också känns otroligt bra är..

ATT JAG OCH HANNA SKA TILL MALMÖ I HELGEN OCH HÄLSA PÅ PONISARNA CAMI OCH ELINA!!!! KLOCKAN 10.22 BÄR DET AV FRÅN LINKÖPINGS STATION FÖR ÄVENTYR! ÅH.

Och då FÅR inte du din dumma sak som bor i min hjärna följa med!!!! NEJ.
Jag vill så gärna dansa, behöver lite ensam tid i min hjärna men dansplanerna verkar lite lösa överallt just nu. Önskar jag var ledig på fredag för då skulle jag vid denna tid imorgon vara i Stockholm. Men jag är inte ledig på fredag.. Dock har jag en väldigt dum idé ändå. Jag vill men jag borde inte. hmm. Kan bli dans i Gamleby på fredag också, kanske borde satsa på det? Eller åka till Gula paviljongen imorgon och hoppas det finns någon själ jag kan dansa med? finns det någon som vill dansa med mig?
så jobbigt det blev.

Måste iaf sova nu för att vara en underbart pigg städtant imorgon. Åh, vad jag inte längtar.. men men, det är pengar.
Godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0