dancing in the moonlight

Idag är det fredagen den 13:e. och jag har faktiskt haft lite otur. Försov mig lite, glömde mina skåpsnycklar och min fina namnbricka med bild och allt och på toppen av det glömde jag även min ipod.. så jag fick städa utan musik idag. men det gick ganska bra och smidigt ändå. Finns inte mycket som är trevligt på mitt jobb men en sak finns det faktisk som piggar upp i städningens stök. Finns en patient som alltid utbrister "åh, den lilla städerskan" eller "åh, den lilla städbruden". han har ganska länge nu tyckt att jag ska skaffa mig en pojkvän. ..och idag hade han ett förslag:

Gubben: Jag har hittat honom nu.
Jag: Jaha, va?
Gubben: pekar och nickar lite diskret mot en av sjukskötarna, blink blink

Haha. Lite kul är det på jobbet ibland :)
Ikväll blir det dans i Gamleby!!
Imorgon blir det MALMÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ..åh!


Jag avslutar med en visdom från den underbara Svampbob Fyrkant:
F is for Friends who do stuff together.
U is for You and me.
N is for Anywhere and anytime at all.
Down here in the deep blue sea!

Ha en fin helg, I'll be back next week!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0