bergochdalbanauppochnerochuppochnernernerochuppochner

wiu wiu!! bara en dag kvar på jobbet denna vecka! Fy, va skönt det ska bli med helg! ..och ännu bättre känns det att det är en danshelg i Sandvik hos fina Linda som väntar, åh!

Ikväll ska jag på teater i Norsholm så klockan 18.00 bär det av med cykel och mor till Norsholms city för att se Den Jäktade! Jag gillar teater! Innan måste jag laga något att äta, funderar på att göra stekpannebröd och fylla med något. ..något gott. Blir det bra kommer receptet upp här på bloggen! 

nej nu ska jag se om jag kan få till något att käka. det borde jag. ja, det borde jag. ja. Soligt ute är det iaf. 
vilken berochdalbana detta är alltså. Herregud. Känslor upp. ..och känslor ner... ner ner.. ner. och så upp igen. lite.

lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0