Back on track

Hemma från Malmö. Åh, hade det så fint med Cami, Elina och Hanna. Jag gillar verkligen er. ja. Det blev mkt natt och "hej maaama och paaaapa, hoppas ni har det kult på restaurangen, Jag undrar, vad äter ni.." Haha!! internskämt. sjukt kul.


En fylle- och morgonbild. jaoup.

Idag har jag jobbat igen, mer att städa då en avdelning till öppnades denna vecka efter semesterstängningen. Men jag är förvånad, allt gick så smidigt idag. Inte extremt svårt att gå upp imorse och kändes inte som att jag arbetade en evighet. Känns inte så nu heller, känner mig faktisk ganska pigg. Skönt.
Lite extra duktig har jag varit idag och uträttat ett ärende. Hämtade ut mitt körkort så nu är verkligen allt med det klart och det känns så skönt. Dock ser jag inte ut som världens smartaste på fotot men men..

Imorgon är det onsdag. Och onsdag betyder dans i Borensberg. Och. Och. Och.. det blir trevligt!!! :D Ska pyssla klart en liten present jag har till födelsedagsbarnet Lina som bjuder på tårta innan dansen, mysigt. en bild kanske kommer imorgon. ..eller i övermorgon. snart.

Lyssnar lite smått på The Baseballs nu faktiskt.. och funderar på en dusch. Ja, det vore skönt. ..känner mig lite städtantsskabbig. 
Jag förstår inte folk som inte gillar att duscha.

Just det, jag fick reda på att jag kommer bo med 2 Kävesta elever. Kan det vara 2 av mina klasskamrater kanske? Fint i så fall.

Open your eye
Mary and Max
är en väldigt fin film. Se den. Ja gör verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0